Czym jest wyspa handlowa?

Czym jest wyspa handlowa?

Coraz popularniejszym widokiem w galeriach i pasażach handlowych są małe sklepy i punkty usługowe usytuowane bezpośrednio w alejkach, gwarantując bliski kontakt z przechodniami. Tego typu stoisko to tak zwana wyspa handlowa. Istnieje szereg działalności, w których taka forma ekspozycji sprawdza się szczególnie dobrze.

Wyspa handlowa - zalety.

Centra handlowe to miejsca, które goszczą setki, a nawet tysiące osób dziennie. Mnogość wszelkiego rodzaju sklepów powoduje, że firmy często mogą mieć problem z wyróżnieniem się na tle konkurencji. Jednym ze skutecznych sposobów na zwiększenie swojej widoczności, jest umieszczenie stoiska pośrodku głównych traktów komunikacyjnych dużych galerii. Taki bliski kontakt z przechodzącymi osobami znacznie zwiększa możliwość ekspozycji oferowanych produktów, informacji o ofertach i promocjach, a u klientów pozytywnie wpływa na decyzję o podjęciu interakcji ze sprzedawcą. Ważnym aspektem jest również oszczędność - wyspa w galerii handlowej generuje dla przedsiębiorcy znacznie mniejsze koszta związane z wynajmem powierzchni, niż standardowy sklep. 
Te wszystkie cechy sprawiają, że na posiadanie tego typu stoiska decyduje się coraz więcej firm z różnych branż - popularne są wyspy handlowe oferujące usługi, produkty gastronomiczne, kosmetyczne, sprzęt i akcesoria GSM, coraz częściej zobaczyć można również przedstawicieli dużych firm - np. telewizyjnych lub bankowych. Ze względu na ograniczony metraż, warto dobrze przemyśleć, jak zaprojektować swoje stoisko - tutaj z pomocą przychodzą specjaliści, którzy pomagają w efektywny sposób wykorzystać przestrzeń, a także zapewnić właściwą prezentację dla oferowanych produktów.

Budowa stoisk handlowych na indywidualne zamówienie.

Ponieważ z roku na rok rośnie liczba tego typu punktów, zachodzi coraz większa potrzeba odróżnienia się od konkurencji. Należy również pamiętać o tym, że stoisko powinno odzwierciedlać rodzaj prowadzonej działalności i przyciągać uwagę klientów. Te wszystkie kwestie biorą pod uwagę projektanci, tacy jak Prodekor - gwarantują oni stworzenie wyspy handlowej, która będzie odzwierciedlała indywidualne wymagania przedsiębiorcy, zarówno w kwestii samego designu, użytych materiałów, jak i sposobu na wykorzystanie przestrzeni - wszystko po to, by w jak najbardziej atrakcyjny sposób reprezentować oferowane produkty i markę.

Tagi handel sprzedaż stoisko handlowe


Napisz komentarz